چطور وبسایت خود را به موتورهای جستجو معرفی کنیم؟

جمعه 23 تير 1396
10:50
Shields Marquez



فرآیند تصویب موتور جستجو بسیار دارای اهمیت و حیاتی است , به‌این دلیل که آنها اذن میدهند سایت شما از طریق دستگاه لیزر موهای زائد خانگی و مشتریان بالقوه پیدا شود . هنگامی که URL تارنما خویش را به موتور کاوش ارسال میکنید موتور کاوش تارنما شمارا به لیست انتظار سایتها برای مشاهده و ایندکس شدن بیشتر می نماید . وبسایت شما در صفحه‌های نتایج موتور جستجو ( SERP ) تا عصر ایندکس شدن تارنما ظاهر نخواهد شد . مدت دوره مشاهده و ایندکس شدن سایت در موتور کاوش می تواند فراوان متغیر از یک هفته تا تعدادی ماه باشد . به طور معمول حدود 3 تا 4 ماه در موتورهای جستجوی بزرگی نظیر گوگل و یاهو جهت اضافه شدن وب سایت به ایندکس آنها مجال می‌برد . همچنین متأسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که موتور جستجو کل وب سایت شمارا در نخستین بار ایندکس خواهد کرد .

معرفی تارنما به موتورهای کاوش

شما می توانید سایت خویش را به تمامی موتورهای جستجو که در‌پی به آن می‌پردازیم به طور رایگان ارسال یا معرفی نمائید . با این حال بعضی موتورهای جستجو سرویس‌هایی را ارائه می‌دهند که به موجب آن میتوانید با پرداخت هزینه بازه زمانی فرصت لیست شدن وب سایت خویش را کوتاهتر کرده و یا این که وب سایت خود را در یک حالت برتر در صفحه های اکران موتور کاوش نشان دهید .
هزاران موتورهای جستجوی مختلف در سراسر جهان موجود است , البته روش‌های کلی مشابهی برای پذیرش تارنما را دارند که به‌دنبال به آن می‌پردازیم . در نظر داشته باشید که معرفی تارنما به موتور جستجو در معنای کسب مرتبه های بالا در نتایج آن ها نسبت به سایر رقبایی که دارید نمی باشد , بلکه به این مفهوم است که موتورهای جستجو وبسایت شمارا پیمایش نمایند و بتوانند صفحات شما‌را ایندکس نمایند . برای اینکه مرتبه مطلوب در گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته باشید , بایستی از اصول دستگاه لیزر پیروی فرمائید , مقاله ها آموزشی وب24 در مورد دستگاه لیزر را می‌توانید در بخش فراگیری دستگاه لیزر مطالعه کنید .
معرفی وبسایت به موتورهای کاوش چه می‌باشد و به چه شکل انجام می‌شود؟

معرفی سایت به موتورهای جستجو شایسته ترین روش کشیدن موتورهای جستجو به وبسایت است . فرض فرمائید که شما یک وب لاگ با نام تجاری نو را تولید کردید , حالا باید پست‌های باکیفیتی اضافه فرمایید که مد نظر گوگل باشد . ولی می بایست حوصله نمایید تا گوگل به وب سایت شما آمده و تارنما در صفحات موتور جستجو رتبه بگیرد . البته متوجه می شوید که همینطور اتفاقی نیفتاده است , بدین عامل که نمایش داده شدن وب سایت در صفحه نتایج گوگل هیچ زمان به زودی حادثه نخواهد زمین‌خورد .
اکنون چطور رتبه‌بندی تارنما در موتورهای کاوش به طور سریعتر انجام شود؟
پاسخ آن به عبارتی معرفی تارنما به موتورهای جستجوست . هر موتور کاوش از جمله گوگل , یاهو , بینگ و غیره ابزار اختصاصی به فردی را برای وبمسترها جهت طولانی تر شدن به موتورهای جستجو ارائه می کنند .
چرا موتورهای جستجو درباره موضوعات سایت اهمیت قائل هستند؟ آیا آنان هزاران وظیفه های دیگر را برای انجام آن ندارند؟
بیشتر موتورهای کاوش اعم از گوگل میخواهند مطالب زیاد عالی و مناسب‌ترین محتوا را برای افراد ارائه کنند . موتورهای کاوش می دانند که هیچ وقت جستجوهای کاربران نهایی ندارند .
هنگامی‌که وبسایتی به موتورهای جستجو بیش تر میگردد دستگاه لیزر رباتهای موتور جستجو آغاز به خزیدن ( crawling ) تارنما خواهند کرد و محتوای دارای ارتباط را برای جستجوی یوزرها ایندکس می‌کنند .

در اینجا 4 مرحله‌ای که به صورت کلی موتورهای جستجو انجام می‌دهند را ابلاغ میکنیم :

دنبال کردن URL و پیمایش ( crawl ) برگه
ایندکس شدن محتوای دارای ارتباط در برگه وب شما دستگاه لیزر
به کار رفتن فاکتورهای رتبه‌بندی موتور کاوش در صفحه های نتایج موتور کاوش ( SERPs )
هرگاه فردی موردی را جستجو کرد , موتورهای کاوش محتوای مرتبط را نمایش می دهند .

مرحله 1 : تعقیب کردن URL و پیمایش ( crawl ) ورقه
پس از معرفی سایت به گوگل , ربات گوگل شروع در‌پی تعقیب کردن پیوند خاصی ( نشانی ورقه وبی که معمولا با HTTP : // یا HTTPs : // آغاز میگردد ) خواهد کرد و عملیات پیمایش ( crawl ) ورقه وب انجام می‌شود .
موتورهای جستجو از خزنده‌ها ( spiders یا این که crawlers ) برای جستجو محتوا در وب به کارگیری می کنند . در اینجا به دو گونه ربات موتور کاوش , ویژه هر موتور جستجو اشاره می گردد .

ربات گوگل ; ربات موتور جستجویی است که برای موتور جستجوی گوگل به کار می‌رود ( جستجوی اینترنت گوگل , جستجوی وب لاگ , جستجوی تصویر , جستجوی خبرها و غیره ) . امداد به بزرگترین بخش ایندکس شدن محتوا بین دیگر موتورهای جستجو می‌نماید .
ربات بینگ ; موتور جستجوی میکروسافت بینگ از اسپایدر وب به اسم دستگاه لیزر ربات بینگ ( Bingbot ) برای یافتن محتوای نو استفاده می نماید .

سطح دوم : ایندکس شدن محتوای دارای ارتباط در برگه وب شما
پس از عملیات خزیدن ( crawling ) صفحه ها اینترنت , موتورهای کاوش ایندکس شدن محتوا را انجام داده که عمدتا مشتمل بر تصاویر , عنوان ها و متن ها میباشند . به همین دلیل


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیزر دستگاه الکساندرایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]