چرا می بایست از تبلیغات گوگل فایده کنیم؟

جمعه 23 تير 1396
10:50
Shields Marquez

دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ باید در گوگل تبلیغ کنیم؟ آیا تبلیغات در گوگل ادوردز مفید است؟ این‌ها سوال ها رایجی است که ذهن بخش اعظمی از افرادی که اخیرا با ادروردز آشنا شده‌اند را به خود مشغول نموده است . خب , ما نیز تصمیم گرفتیم در این مقاله دلایل استفاده از گوگل ادوردز را برایتان شرح دهیم . بنابراین درین مطلب به شما خوا‌هیم ذکر کرد که چرا باید در گوگل تبلیغ کنید و این تبلیغ چه طور به کسب‌و‌کار شما یاری می‌نماید .

دنیای مارکتینگ , به‌خصوص تبلیغات آنلاین , در سال‌های اخیر تغییرات بسیاری یافته و گوگل ادوردز یکی‌از پلت‌فرم‌هایی‌ست که در این تغییرات عظیم نقش مهمی ایفا کرده است . یکی دلایل سود از گوگل ادوردز قطعاً این است که روزانه ۱۰۰ میلیون کاوش از سوی یوزرها اهل ایران در موتور جستجوی گوگل شکل می‌گیرد و جايگاه اولیه موتورهای کاوش را در جهان به خویش اختصاص داده است .

تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش‌های موجود برای تبلیغات آنلاین است . این سیستم تبلیغات به وسیله هزاران اداره و کسب‌وکار کوچک , میانگین و پهناور به کارگیری میشود . تمام این سازمان‌ها در یک چیز اشتراک دارند : آنها می‌خواهند اعتنا شمار متعددی از اشخاص را که به دنبال اطلاعات , محصول ها و سرویس‌های آنلاین می‌باشند , به خود جلب نمایند .

در صورتیکه با تبلیغات گوگل آشنا نیستید سفارش میکنیم آغاز مطلب گوگل ادوردز چیست؟ را یک نگاه بیندازید .
چرا می بایست در گوگل تبلیغ کنیم؟

در شرایطی که بابت بازدهی تبلیغات گوگل ادوردز شک و تردید دارید , دلایل نقل شده در ادامه این نوشته‌ی علمی دقیقاً برای شما مندرج شده است . البته در اینجا باید صریح بگوییم که اسم بردن از عارضه ها استفاده از گوگل ادوردز به این معنا نیست که از سایر روش‌های تبلیغاتی فایده نکنید . اصلاً اینطور تامل نکنید! ما همیشه معتقدیم یک کسب‌و‌کار پیروز می داند که به چه شکل از روش‌های متعدد بازاریابی و تبلیغات , به درستی و در کنار یکدیگر استفاده نماید . شما هم از این قاعده مستثنی نیستید .

شما بایستی با برنامه‌ریزی ظریف ( مثلا ) بر روی تبلیغات در گوگل , آدرس اینترنتی مارکتینک , بازاریابی شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری نمائید تا بتوانید به اهدافتان برسید . به دنبال دلایل سود از گوگل را با هم میخوانیم :
گوگل ادوردز قابل اندازه‌گیری است

یکی از اصلی‌ترین مزایایی که بازاریابی دیجیتال نسبت به کانال‌های بازاریابی سنتی , نظیر تلویزیون یا بازاریابی کاغذی , دارد این است که به راحتی قابل اندازه‌گیری است . به هرحال تاهنگامیکه نتوانید بفهمید تا چه حدی رتبه‌ی شما در جستجوی گوگل بالا یا ذیل رفته است , کمپین‌های دستگاه لیزر برای شما چالشی وسیع به شمار می روند .

تبلیغات PPC گوگل ادوردز ( مخفف Pay Per Click ) یکی از ابزارهایی‌ست که وظیفه‌ی اندازه‌گیری نتایج کمپین‌هایتان را هم برعهده می گیرد . انعطاف این سیستم تبلیغاتی بدین شکل است که میتوانید مخاطبانتان را به یک شرایط مکانی یا هنگامی مشخص , لهجه خاص و یا چه بسا مرورگر و دستگاهی که برای جستجو استفاه می‌نمایند محدود نمائید . به عنوان مثال مشخص و معلوم فرمایید تنها کاربرانی که از طریق موبایل در هم اکنون جستجو می باشند و از موتور جستجو گر کروم ( Chrome ) استعمال مینمایند , تبلیغ شمارا مشاهده کنند یا این که تبلیغ‌تان برای کسانی که با استعمال از کامپیوتر در گوگل کاوش می نمایند , نمایش داده نشود و در فیض هزینه‌ای پرداخت نشود .
مطلقا بخوانید : مقایسه دستگاه لیزر و تبلیغات گوگل : کدام یک برای شما مناسب‌ است؟

به یاد داشته باشید هرچقدر کاربرانتان راحت‌تر شما را پیدا کنند , بهتر با شما رابطه برقرار می کنند .
گوگل ادوردز انعطاف‌پذیر است

یکی از دلایل استفاده از گوگل ادوردز امکانات متنوعی است که جهت سفارشی‌سازی و تنظیمات کمیپن تبلیغاتی در اختیار شما قرار میدهد . بدین ترتیب حاذق خواهید بود تا مشتریان حقیقی وواقعی خود را به شکلی دقیق هدف بگیرید . مثلا , گوگل ادودرز به شما امکان می‌دهد :
گونه های کلمه ها کلیدی گوگل ادوردز را معین کنید

به عنوان مثال در گوگل ادوردز می توانید تبلیغ‌تان را تنها به اشخاصی اکران دهید که واژه و کلمه واژه اصلی مورد نظرتان ( مثلاً طراحی وبسایت ) را کاوش کرده‌اند . بنابراین , تبلیغ شما فقط برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که عیناً عبارت طراحی تارنما را گوگل کاوش کرده‌اند .

تعیین نوع کلمه ها کلیدی از دلایل استفاده از گوگل ادوردز

این قابلیت و امکان , علیه دستگاه لیزر و بهینه‌سازی تارنما جای دارد چرا که در دستگاه لیزر هدف‌گیری برای جايگاه تصاحب کردن در یک کلمه دارای اهمیت خاص بسیار سخت است .
در تبلیغات گوگل از Extensionها استفاده فرمایید

با به کار گیری از قابلیت افزونه‌های گوگل ادوردز می‌توانید یکسری لینک و پیوند از وب‌سایت , شماره تماس , نشانی دفتر یا حتی تصویر محصول‌تان را در نتایج کاوش به اکران درآورید .
سریع‌تر و پربازده‌تر از دستگاه لیزر است


یکی از ضعف‌هایی که دستگاه لیزر و بهینه‌سازی وبسایت دارااست این است که تا بخواهد به نتیجه برسد , احتمال دارد ماه‌ها به طول انجامد . اما در گوگل ادوردز چنین نمی‌باشد . به محض اینکه کمپین تبلیغاتی‌تان


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیزر دستگاه الکساندرایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]