نصیب مدیریت دستگاه لیزر گوگل انالیتیک |admin google analytic
در این مقاله آموزش دستگاه لیزر قصد داریم منوی مدیر گوگل انالیتیک را بازبینی کنیم نهایی گزینه منوی دارای اهمیت در نوار منوی بالایی , منوی مدیر میباشد . این جایی است که شما تمام پیکربندی تارنما تان در گوگل آنالیتیک را مدیر میکنید . شما می توانید در راس پند گوگل آنالیتیک یک لیست بی نقص از هرچیزی را که می توانید مدیریت دستگاه لیزر نمائید را پیدا نمایید
دو خصوصیت که شما نیاز دارید همین حال بهره از انها را شروع کنید :
: اهداف و کمپین
هدف ها گوگل آنالیتیک , به شما یاری می کند تا اطلاعاتی را که به یک کاربر دستگاه لیزر مونالیزا تاچ ; که در حالا تکمیل یک عمل خاص در وبسایت شماست مربوط میشود را ردیابی نمایید .
ساده ترین دسته هدف , هدف مقصد ( Destination goal ) است . این گونه هدف به شما این قابلیت دستگاه لیزر را می دهد تا تعیین نمائید که هنگامی یک کاربر به یک کاغذ خاص از وبسایت شما رسید , یک انگیزه خاص کامل شدن شدهاست . بهدنبال تعدادی نمونه ساده ارائه شده شدهاست :
مثال ۱ : در صورتیکه شما یک لیست ایمیلی دارید , یک ورقه اختصاصی در وب سایت تان بسازید که از یوزرها بعداز ارسال اطلاعات شان قدردانی نماید . بعد از آن دستگاه لیزر آن صفحه را تحت عنوان هدف مقصد راهاندازی فرمایید و نام آن را لیست ایمیلی بگذارید ( و یا هر اسمی که شما به راحتی تغییرات لیست ایمیلی را تشخیص دهید ) .
نمونه ۲ : اگر شما یک فرم تماس در وبسایت تان دارید که از آن جهت جذب یوزرها به کسب و کارتان به کار گیری میکنید , دستگاه لیزر یک صفحه منحصربهفرد روی سایت تان تولید نمایید تا از افرادی که اطلاعات تماس شان را ارسال کرده اند قدردانی کند . بعد از آن آن صفحه را تحت عنوان انگیزه مقصد فعالسازی نمایید و نام آن را فرم تماس بگذارید ( و یا این که هر چیزی که شما به راحتی تغییرات فرم تماس را تشخیص بدهید ) .
مثال ۳ : چنانچه شما یک سبد خرید در وب سایت تان برای فروش محصولات دارید , به احتمال بسیار شما یک تایید توصیه و یا ورقه تشکر از خرید دارید که کاربران دستگاه لیزر وقتی پیشنهاد شان تکمیل میشود وارد آن ورقه میگردند . این صفحه را به عنوان انگیزه مقصد فعالسازی کنید و اسم آن را سبد خرید بگزارید ( و یا هر چیزی که شما تختگاز متوجه یک تغییرو تحول سبد خرید بشوید ) .
درحالتی که صفحه ها خاصی دارید که خریداران هنگام فراین سبد خرید در آن فراروگریز می گیرند , دستگاه لیزر شما میتوانید مورد قیف یا این که Funnel را فعال فرمایید و تمام آن صفحات را به آن اضافه فرمائید . این گزینه به شما امکان ردیابی صفحه ها را می دهد که کدام صفحه بیشترین تلف کردن مشتری در آن رخ داده براین اساس شما میتوانید سبد خریدتان را برای فروش بیش تر با صرفه نمائید .
برای فعالسازی یک هدف مقصد , بر روی مورد Goals در پنل مدیر کلیک فرمائید و آنگاه روی دکمه +New Goal کلیک فرمایید .
–google analytic - admin
تولید یک انگیزه نو با به کارگیری از دکمه New Goal+
برای انگیزه تان اسم بگذارید و دسته مقصد را گزینش نمایید و بعد روی مورد Next step کلیک نمایید .
Goal - Name - 26
نام هدف را شفاف و نشان دهنده هدف تعیین فرمائید
جزئیات هدف خویش را وارد نمائید . مثلا در شرایطیکه ورقه سپاس شما مدام http : //domain . com/thank - you میباشد , عبارت /thank - you/ را به عنوان آدرس برگه اینترنت وارد فرمائید در نصیب web page URL و از منوی کشویی آیتم Equals To را انتخاب نمایید .
اگر به نشانی URL کاغذ تشکر شما اطلاعات ردیابی اضافه میگردد , منوی کشویی را به آیتم Begins With تغییر و تحول دهید و عبارت /thank - you/ را همچنان به عنوان آدر URL ورقه اینترنت وارد نمائید .
Url - Address - 27
تعیین آدرس URL مقصد
برای اینکه از درستی تلاش هدف تازه خویش مطلع گردید , بایستی یک فرم از روی اختیار که در وب سایت تان می باشد را ارسال نمائید و یا یک فرم تماس ارسال کنید و یا این که یک خرید در سبد خرید خویش ثبت کنید .
دو گزینه ازروی اختیار در جزئیات انگیزه شما ارزش ( Value ) و قیف ( Funnel ) می باشند . در حالتی که شما یک قیمت خاص برای کامل شدن هر هدف خویش می دانید ( برای مثال میانگین بها توصیه از روش سبدخرید شما برابر ۱۰۰٫۰۰۰ تومان هست ) , آنگاه شما میتوانید آن را به عنوان یک ارزش در جزئیات طولانی تر فرمایید . در غیر اینصورت این آیتم را خالی بگذارید .
در شرایطی که شما یک سبد خرید دارید در صفحاتی منحصر به فرد که استفاده کننده در طی اجرای فرایند خرید از آن ها عبور خواهد کرد , شما میتوانید آن صفحه ها
[ بازدید : 348 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]